مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 12:472022-06-25اجتماعي

فعالیت 75 پایگاه سنجش سلامت نوآموزان ورود به دبستان در خراسان رضوی


75 پایگاه سنجش سلامت نوآموزان ورود به دبستان در خراسان رضوی فعال شده است و والدین با مراجعه به مدارس ابتدایی و نام نویسی اولیه می توانند نوبت حضور در پایگاه های سنجش سلامت را دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، جواد روحانی مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی، اظهار کرد:  تعداد پنج پایگاه تخصصی نیز سنجش تخصصی سلامت نوآموزان را برعهده دارند.

روحانی افزود: پیش بینی می شود امسال 148 هزار نوآموز در استان تحت پوشش طرح سنجش سلامت قرار بگیرند و روند صدور شناسنامه سلامت برای آنان طی شود.

وی گفت: سال گذشته 99 درصد از نوآموزان بدو ورود به دبستان در این استان تحت پوشش طرح سنجش سلامت قرار گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی افزود: سن شرکت در طرح سنجش سلامت امسال به چهارسال و پیش دبستانی یک رسیده به این ترتیب نوآموزان پیش دبستانی یک و 2 می توانند با شرکت در این طرح قبل از سن ورود به مدرسه تحت غربالگری سلامتی قرار گیرند.

روحانی اضافه کرد: یکی از اهداف مهم اجرای طرح سنجش سلامت، ارزیابی نوآموزان از لحاظ جسمی، ذهنی و آمادگی تحصیلی، رفتاری و روانی و همچنین در صورت شناسایی مشکلات، معرفی آنان برای پیگیری تخصصی درمان است که با کاهش سن افراد تحت پوشش، این مهم بیش از پیش مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 75 پایگاه سنجش سلامت نوآموزان ورود به دبستان در خراسان رضوی

فعالیت 75 پایگاه سنجش سلامت نوآموزان ورود به دبستان در خراسان رضوی