مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 11:272022-06-25سياسي

توسعه مشارکت مردمی؛ بازخورد تعالی سازمانی در فراجا را به همراه داشته است


در سالیان اخیر توسعه مشارکت مردمی در حوزه نظم و امنیت؛ بازخورد تعالی سازمانی در فراجا و افزایش رضایت مردمی را به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تأکید بر زنده نگه داشتن راه و مسیر تعالی بخش آنان در جامعه اسلامی بیان داشت: در برخی کشورها نگاه به پلیس، نگاهی سلبی و بازدارنده است و ابزاری برای تاکید به الزام به قانون به شمار می رود اما در ایران اسلامی به سبب آنکه جمهوری اسلامی نظامی مبتنی برآموزه های دینی و توجه به کرامات انسانی است، پلیس ، سازمانی مکتبی است و در خطی مشی دینی و مردمی خدمت رسانی می کند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در نگاه پاسخگو و جامعه محور خود در ایجاد نظم و امنیت در جامعه به دنبال فرهنگ سازی و جذب همکاری مردم در سطوح مختلف می باشد که در سالیان اخیر بازخورد این نگاه، تعالی سازمانی و افزایش رضایت و مشارکت آحاد مردم در حوزه نظم و انضباط اجتماعی بوده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به تبیین برخی آسیب ها و تهدیدات موجود در جامعه پرداخت و با اشاره به نقش مردم در حفظ و ارتقاء امنیت افزود: مردم، خود عامل اصلی ایجاد امنیت در سطوح مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه اسلامی بوده و پلیس به عنوان ناظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مشارکت مردمی؛ بازخورد تعالی سازمانی در فراجا را به همراه داشته است

توسعه مشارکت مردمی؛ بازخورد تعالی سازمانی در فراجا را به همراه داشته است