مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 10:222022-06-25سياسي

سکونت 4٫5 میلیون تهرانی در بافت های فرسوده و ناپایدار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران از سکونت 4٫5 میلیون نفر از ساکنان شهر تهران در بافت های فرسوده و ناپایدار شهری خبر داد و گفت: - جعفر شربیانی هرگونه انتساب و ارتباط هلدینگ ساختمانی شربیانی به خود را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران از سکونت 4٫5 میلیون نفر از ساکنان شهر تهران در بافت های فرسوده و ناپایدار شهری خبر داد و گفت: توجه به بافت فرسوده در تهران، نه یک موضوع محلی و منطقه ای، بلکه باید به عنوان مسئله ای ملی قلمداد شود.

جعفر شربیانی از وجود 8 هزار 700 هکتار بافت ناپایدار شهری و حدود 7 هزار هکتار بافت فرسوده در شهر تهران خبر داد و افزود: وجود این میزان از بافت فرسوده و ناپایدار در شهر تهران، نشان دهنده کم توجهی های گذشته به این مسئله ملی، به ویژه از سوی دولت ها است، زیرا مدیریت بهینه چنین معضلی، آن هم در پایتخت کشور، بدون حمایت، همراهی و همکاری نهاد های بالادستی مانند دولت ممکن نیست.

عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه تهران قریب به 12 میلیون نفر جمعیت دارد، سکونت یک سوم این جمعیت در بافت های فرسوده و ناپایدار را زنگ خطری برای همه نهاد های حاکمیتی دانست و تاکید کرد: وقتی مسئله ای حاکمیتی و فراتر از مجموعه مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکونت 4٫5 میلیون تهرانی در بافت های فرسوده و ناپایدار

سکونت 4٫5 میلیون تهرانی در بافت های فرسوده و ناپایدار