مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 09:572022-06-25اقتصادي

عطرها بوی تقلب می دهند


افزایش قیمت و ممنوعیت واردات عطر و ادکلن، فروش محصولات تقلبی و قاچاق را افزایش داده و شیشه های دوباره پرشده از اسانس ها و روغن های تقلبی، سلامت مردم را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه همشهری، سایت های اینترنتی، کانال های تلگرامی، صفحه های اینستاگرامی، صندوق عقب برخی خودروها یا بساط دستفروشان کنار پیاده روها پر شده از عطرهایی که قیمت های ارزان تری از مغازه ها و فروشگاه ها دارند.

بساط شان همه جا دیده می شود و از وقتی قیمت های چندصدهزار تومانی عطرها به چند میلیون تومان رسیده، تعدادشان بیشتر هم شده است.

با اینکه همه می دانند این عطرها اصل نیست اما بساط کرده ها، دلایل دیگری برای ارزان فروشی شان عنوان می کنند: اصل بدون جعبه ، تاریخ گذشته ، آن باکس شده ، تستر ، صدمه دیده ، های کپی درجه یک و استوک اروپا و آمریکا .

وقتی عطرهای 150 هزار تومانی سه میلیون و 500 هزار تومان شد و عطر 500 هزار تومانی به بالای پنج میلیون تومان رسید، بازار بساطی های عطرهای تقلبی هم داغ شد و عطربازها، راهشان را از فروشگاه های عطرفروشی خیابان وزرا و فروشگاه های معروف، به پیاده راه های کنار مراکز خرید بزرگ کج کردند تا هم پول کمتری بدهند و هم خوشبو شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطرها بوی تقلب می دهند

عطرها بوی تقلب می دهند