مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 08:272022-06-25سياسي

شهردار یزد: توسعه مدیریت شهری در گرو افزایش تعاملات فنی با دستگاه قضاست


شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به تعامل خوب مجموعه مدیریت شهری یزد با دستگاه قضا در استان، خواستار افزایش این تعامل به صورت علمی و فنی شد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، ابوالقاسم محی الدینی صبح امروز در جریان دیدار با رییس کل دادگستری استان اظهار کرد: الحمدالله ارتباط بسیار تنگاتنگی میان مجموعه شهرداری و شورای شهر یزد با دادگستری و دادستانی استان یزد وجود دارد.

وی افزود: نمونه بارز این ارتباط بسیار خوب در کمیسیون های قضایی است که برگزار می شود و نتایج و ماحصل بسیار خوبی برای شهر و شهروندان به دنبال دارد.

شهردار شهر میراث جهانی یزد گفت: اگر این ارتباط را بتوان در حوزه های علمی و فنی تقویت کرد قطعا نتایج بسیار بهتر و بیشتری به دنبال دارد.

محی الدینی با تاکید بر این که مسائل و مشکلات مختلف کمیسیون های موجود احصا شده و تعامل فنی و علمی دستگاه قضا با مجموعه مدیریت شهری می تواند مشکلات موجود در بسیاری از این موارد را برطرف کند.

وی افزایش کیفیت زندگی شهری را در گروه تعامل سازنده مدیریت شهری با دستگاه قضا دانست و بیان کرد: این موضوع می تواند به وسیله یک نشست مشترک مجموعه دستگاه قضا و مجموعه مدیریت شهری یزد انجام شود و در این جلسه در ارتباط با مسائل مختلف مرتبط با کمیسیون ها و حوزه های مدیریت شهری بحث و تبادل نظر صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار یزد: توسعه مدیریت شهری در گرو افزایش تعاملات فنی با دستگاه قضاست

شهردار یزد: توسعه مدیریت شهری در گرو افزایش تعاملات فنی با دستگاه قضاست