مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 08:222022-06-25سياسي

انتقاد از کم کاری فضای آکادمیک در بررسی پدیده «سلام فرمانده»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سجاد صفار هرندی در بخشی از این نشست با تأکید بر اینکه رخداد هایی مثل سلام فرمانده، فراتر از خود این سرود و چیزی که حول آن شکل گرفته و ایجاد شده است را یک رخداد و پدیده بدانیم باید اعتراف و اذعان کنیم که درباره این پدیده ها کم می دانیم گفت: - انتقاد از کم کاری فضای آکادمیک در بررسی پدیده سلام فرمانده طی نشستی، دکتر سجاد صفار هرندی مدیر پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری و محمدصادق علیزاده کارشناس ارشد ارتباطات به بررسی جامعه شناختی سرود سلام فرمانده پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سجاد صفار هرندی در بخشی از این نشست با تأکید بر اینکه رخداد هایی مثل سلام فرمانده، فراتر از خود این سرود و چیزی که حول آن شکل گرفته و ایجاد شده است را یک رخداد و پدیده بدانیم باید اعتراف و اذعان کنیم که درباره این پدیده ها کم می دانیم گفت: من هرگونه ادعایی که بخواهد مدعی تسلط روی این پدیده شود را نمی پسندم.

اینکه مثلاً بگوییم می دانیم که چرا این اتفاق افتاده است را از این جهت که شگفتی جاری در خود رخداد را دارد به تعلیق می برد و انکار می کند.

این دانش آموخته جامعه شناسی در ادامه با نقد کسانی که این رویداد را پروپاگاندای حاکمیت توصیف می کنند، افزود: نگاهی که سلام فرمانده را پروپاگاندای رسمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از کم کاری فضای آکادمیک در بررسی پدیده «سلام فرمانده»

انتقاد از کم کاری فضای آکادمیک در بررسی پدیده «سلام فرمانده»