مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 08:172022-06-25سياسي

تقدیر یمنی ها از رادیو برون مرزی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمید عبدالقادر رییس پویش جهانی رفع محاصره از فرودگاه بین المللی صنعا و قائم مقام وی عبدالرحمن الحوثی از تلاش های مجدانه مدیر شبکه عربی و آفریقایی برون مرزی سازمان صداوسیما سیدعباس انجام و عوامل سازنده برنامه زنده .

- رییس پویش جهانی رفع محاصره از فرودگاه بین المللی صنعا با ارسال لوح تقدیر از رادیو عربی برون مرزی سازمان صداوسیما از نقش متمایز این رادیو در اطلاع رسانی از وضعیت مردم مظلوم یمن قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمید عبدالقادر رییس پویش جهانی رفع محاصره از فرودگاه بین المللی صنعا و قائم مقام وی عبدالرحمن الحوثی از تلاش های مجدانه مدیر شبکه عربی و آفریقایی برون مرزی سازمان صداوسیما سیدعباس انجام و عوامل سازنده برنامه زنده الیمن التصدی و التحدی به سبب آنچه که پوشش دقیق و منظم وقایع جنگ یمن و جنایات رژیم کودک کش سعودی است، تقدیر و تشکر کردند.

رادیو عربی شبکه عربی و آفریقایی معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما یکی از رادیو های فعال و تاثیرگذار و پرمخاطب در حوزه مخاطبین و محور مقاومت محسوب می شود، این رادیو با بهره گیری از قالب های جذاب، کارشناسان طراز اول، تنوع برنامه، مخاطب و ساختار، رضایت طیف وسیعی از مخاطبان را همراه کرده است، یکی از برنامه های این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر یمنی ها از رادیو برون مرزی ایران

تقدیر یمنی ها از رادیو برون مرزی ایران