مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 06:322022-06-25سياسي

ورود قوه قضاییه به تخلف در واردات نهاده های دامی


در حالی که مسئولان وزارت جهاد کشاورزی مدعی شده اند در ماجرای شرکت آریو تجارت سهیل و واردات نهاده های دامی توسط آن، همه چیز قانونی بوده، قوه قضاییه از تخلف بزرگ در این حوزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در حالی که مسئولان وزارت جهاد کشاورزی مدعی شده اند در ماجرای شرکت آریو تجارت سهیل و واردات نهاده های دامی توسط آن، همه چیز قانونی بوده، قوه قضاییه از تخلف بزرگ و مهم در این حوزه خبر داد.

در همین راستا، امروز حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به تخلفات در واردات نهاده های دامی اعلام کرد که اینکه یک دستگاه که از متولیان امر واردات کالا به کشور است به صورت رسمی مرتکب چندین تخلف شده باشد موضوعی بسیار مهم و قابل پیگیری است، موارد اینچنینی زمینه ساز فسادهای بعدی و متعدد و ایجاد پرونده های کثیرالشاکی می شود و گرفتاری ها و مشکلات بسیار زیادی را هم برای مردم و هم برای دستگاه قضا به وجود می آورد.

وی اضافه کرد: آنطور که سازمان بازرسی گزارش داده، تعداد قابل توجهی از افراد با استناد به اعلام ورود نهاده های دامی به بندر و ثبت آن در سامانه بازارگاه، اقدام به واریز وجه برای خرید کالا و ترخیص و دریافت آن ظرف یک تا چند هفته بعد کردند در حالیکه اساساً نهاده ای وارد کشور نشده بود و در نهایت هم هیچگونه کالایی به دست مردم نرسید، یکی از تخلفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود قوه قضاییه به تخلف در واردات نهاده های دامی

ورود قوه قضاییه به تخلف در واردات نهاده های دامی