مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 23:422022-06-24اقتصادي

زخم کهنه کم بارشی در مازندران/تنش آبی در 7 شهر جدی است


میانگین بارش خرداد ماه سال 1401 استان مازندران حدود 7میلی متر بوده که یکی از خشک ترین ماه های خرداد در طول دوره آماری بوده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، تنش آبی یا کم بارشی در دیار سبز و بارانی مازندران کمی دور از ذهن باشند اما این مهم ازسوی کارشناسان و صاحب نظران هشدار داده شده بود و اکنون ملموس است.

طی دو سال اخیر شرایط خوب بود سدهای استان سرریز کرد و وضعیت رودخانه های استان خوب بود ولی اکنون با نگاهی گذرا به سدها، رودخانه ها و سایر ذخایر آبی می توانیم کاملا دغدغه و نگرانی دلسوزان را درک کنیم.

فصل تابستان که جز کم بارش ترین فصل های سال است  در فصل های پاییز، زمستان و بهار گذشته بارش های از وضعیت خوبی برخوردار نبوده و همین موضوع نگرانی هایی برای کشاورزان به وجود آورده است.

*خرداد 1401 مازندران،خشک ترین ماه های خرداد در طول دوره آماری     سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران اظهار کرد: میانگین بارش خرداد ماه سال 1401 استان مازندران حدود 7میلی متر بوده که یکی از خشک ترین ماه های خرداد در طول دوره آماری بود.

وی افزود: براساس گزارش مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور، میانگین بارش خرداد ماه امسال استان مازندران حدود 7میلی متر بوده که نسبت به مدت مشابه دوره آماری بلندمدت که حدود 30 میلی مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم کهنه کم بارشی در مازندران/تنش آبی در 7 شهر جدی است

زخم کهنه کم بارشی در مازندران/تنش آبی در 7 شهر جدی است