مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 22:072022-06-24سياسي

اختصاص 415 میلیارد تومان به شهرستان هلیلان


415 میلیارد تومان به شهرستان هلیلان اختصاص داده شده که از این اعتبار 372 میلیارد تومان حاصل مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری به استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز بهرام نیا استاندار ایلام در برنامه پایانی سفر یک روزه به هلیلان در شورای اداری که با حضور معاونین اقتصادی و عمرانی استاندار، مجموعه مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد گفت: 415 میلیارد تومان به شهرستان هلیلان اختصاص داده شده که از این اعتبار 372 میلیارد تومان حاصل مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری به استان و بیش از 42 میلیارد تومان متعلق به مصوبات سفر شهرستانی استاندار است.

  وی افزود: نگاه دولت سیزدهم به شهرستان های کمتر توسعه یافته است و در این راستا از ظرفیت نهاده و ارگان های مهم چون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و .

بهره گرفته شده است.

  استاندار ایلام با اشاره به خلاصه اعتبارات سفر شهرستانی پرداخت و گفت: جهت تکمیل آب شرب 3 میلیارد، حفاری چاه عمیق 15 میلیارد، تجهیز سه مرکز جامع در شهرستان 5 میلیارد، راه روستایی پیامن به میدر 10 میلیارد، تکمیل پمپاژ میدر 5 میلیارد، مبلمان شهری، بهسازی و آسفالت شهر توحید 4 میلیارد اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 415 میلیارد تومان به شهرستان هلیلان

اختصاص 415 میلیارد تومان به شهرستان هلیلان