مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 13:072022-06-24اقتصادي

روسیه از ایران مصالح ساختمانی می خواهد


معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه، با بیان اینکه تلاش داریم سقف روابط تجاری ایران و روسیه را در سال جاری به پنج میلیارد دلار برسانیم، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، مهدی صفری در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر وزیر خارجه روسیه به تهران و اراده دو کشور برای گسترش تعاملات تجاری و بازرگانی با یکدیگر افزود: ما با روسیه در حوزه های تجارت، ترانزیت، انرژی و .

همکاری های خوبی داریم.

در بخش تجارت تلاش داریم که سقف روابط دو کشور در این حوزه را به پنج میلیارد دلار برسانیم، در مورد انرژی نیز در حوزه سوآپ نفت و گاز در حال همکاری با یکدیگر هستیم.

صفری همچنین با بیان اینکه در بخش ترانزیت نیز قرار است برای گسترش همکاری های دو کشور در این زمینه یک هیات بلندپایه ای به روسیه سفر کند، افزود: در حال حاضر از طریق کریدور شمال جنوب، کالاهایی از هند به سمت آسیای مرکزی، روسیه و قفقاز ترانزیت شده است و تلاش بر این است که حجم ترانزیت در این حوزه از 15 میلیون تن به 20 میلیون تن در سال جاری ارتقاء پیدا کند.

این دیپلمات ارشد کشورمان در بخش دیگری از گفت وگوی خود با خبرنگاران با بیان اینکه روسیه در مورد مصالح ساختمانی تقاضاهای زیادی دارد و در این زمینه لیستی را ارائه داده است، خاطرنشان کرد: ان شاءالله قرار است تیمی به آنجا اعزام شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه از ایران مصالح ساختمانی می خواهد

روسیه از ایران مصالح ساختمانی می خواهد