مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 09:272022-06-24اقتصادي

تشکیل پرونده قضایی برای پیمانکار پروژه تصفیه خانه فاضلاب آبیک


مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین از پیگیری پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک و تشکیل پرونده قضایی برای پیمانکار به دلیل تاخیر در تکمیل پروژه خبر داد.

- داراب بیرنوندی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک به شیوه bot اظهار کرد: به دلیل مشکلات مالی پیمانکار و واگذاری آن به شرکت هایی که عملا پیگیر اجرای کار نبودند، پروژه با تاخیر در اجرا مواجه شد و مجبور شدیم ادامه روند اجرا را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه قرارداد پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک در سطح ملی منعقد شده، افزود: با تدبیر ریاست دادگستری شهرستان آبیک و فرصتی که پیمانکار داده شد نهایت به دلیل عدم اتمام کار، در دادگستری پرونده قضایی تشکیل و نخستین مرحله رسیدگی در تیر ماه برگزار می شود که به علت مشکلات حقوقی تا تعیین تکلیف قضایی کار عملا امکان ادامه پروژه توسط شرکت وجود ندارد اما تسریع در رسیدگی در دستور کار رییس دادگستری شهرستان آبیک قرار دارد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان قزوین در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که دلیل تاخیر چندین ساله در اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک چه بوده و چرا زودتر برای رسیدگی به دستگاه قضایی از پیمانکار شکایت صورت نگرفته، توضیح داد: به علت اینکه قراردادهای bot معمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی برای پیمانکار پروژه تصفیه خانه فاضلاب آبیک

تشکیل پرونده قضایی برای پیمانکار پروژه تصفیه خانه فاضلاب آبیک