مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 20:272022-06-23اقتصادي

تملک زمین های اطراف پل داروپخش در دستورکار است


شهردار اردبیل از تملک قطعات مربوط به اطراف پل داروپخش خبر داد و گفت: حداکثر مبلغ مصوب برای تملک اراضی مورد نیاز در 5 منطقه شهری اردبیل 40میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری عصر امروز در سی وچهارمین جلسه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: تملک زمین های اطراف پل داروپخش در دستور کار شهرداری اردبیل قرار دارد، مبلغ مصوب برای تملک اراضی مورد نیاز در 5 منطقه شهری اردبیل 40میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: شهرداری اردبیل به ترتیب اولویت اقدام به تملک و آزادسازی خواهد کرد.

شهردار اردبیل افزود: احداث پارک میراشرف و فرهنگسرای محله ملایوسف با اعتباری بالغ بر 4میلیارد تومان از دیگر طرح های عمرانی شهرداری اردبیل در مناطق محروم و کم برخوردار است که تا 10 تیرماه به تصویب نهایی می رسد.

صفری ادامه داد: در جهت افزایش خدمات عمرانی شهرداری اردبیل به شهروندان مناطق محروم، راه اندازی مرکز جامع سلامت شهرداری اردبیل، احداث فرهنگسرای محله ملایوسف و عملیات احداث پارک میراشرف شتاب می گیرد.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز جامع سلامت شهرداری اردبیل در پارک غنی زادگان، بیان کرد: ساختمان مرکز جامع سلامت شهرداری از محل توافقات با مسکن و شهرسازی اجرا و بهره برداری از این طرح بر عهده شهرداری است که با تصمیم اعضای شورا نسبت به نحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک زمین های اطراف پل داروپخش در دستورکار است

تملک زمین های اطراف پل داروپخش در دستورکار است