مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 12:172022-06-23اقتصادي

صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی در گرگان تا پایان سال


شهردار گرگان از الکترونیکی شدن صدور پروانه ساختمانی تا پایان سال 1401 خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه، صدور پروانه در کمتر از هفت روز صادر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا سبطی امروز در گفتگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: شهرداری دستگاه اجرایی خودگردان است و ما از کمک های استانی و ملی برخوردار نیستیم و یا بسیار جزیی است.

وی ادامه داد: بدیهی است برای یک توسعه نیازمند چابک سازی نظام اداری شهرداری هستیم و ما این موضوع را در دستور کار قرار دادیم.

شهردار گرگان تصریح کرد: در سال گذشته بودجه شهرداری گرگان 10 هزار میلیارد تومان بود که با تلاش انجام شده 20 درصد بیشتر از بودجه را هم محقق کردیم و بودجه سال جاری نیز به 15 هزار میلیارد افزایش یافت.

سبطی با اشاره به مشکلات موجود در بخش آسفالت بیان کرد: ما به شدت در تهیه قیر دچار مشکل هستیم و اگر مشکلاتی در وضعیت خیابان ها مشاهده می کنیم به دلیل مشکلاتی است که ما در تهیه قیر با آن مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: انتقادها را می پذیرم و این سرعت تهیه قیر مورد رضایت من هم نیست اما مشکلاتی داریم که باعث شده تهیه قیر برای ما مشکل باشد.

شهردار گرگان گفت: یکی از مشکلات ما دیون مالی است که از گذشته تاکنون در شهرداری وجود دارد و شهرداری مکلف به پرداخت آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی در گرگان تا پایان سال

صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی در گرگان تا پایان سال