مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 11:172022-06-23پزشكي

تنها 57 درصد مردم هرمزگان از ماسک استفاده می کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تنها 57 درصد مردم هرمزگان از ماسک استفاده می کنند و این در حالی است که شیب مراجعان به بیمارستان ها و تست های مثبت کرونا در استان افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: در هفته گذشته هم شیب مراجعان به بیمارستان ها و هم شیب تست های مثبت کرونا در استان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه آنچه اکنون در استان می گذرد نشان دهنده اخبار مثبتی از آینده نیست، تصریح کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی بویژه ماسک زدن و تکمیل واکسیناسیون مهم ترین راه های کنترل همه گیری کرونا در استان و کشور است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه اکنون هفت بیمار بستری مثبت در استان وجود دارد در حالی که در هفته گذشته این شمار صفر بود، افزود: در صورت مدیریت صحیح می توانیم از همه گیری شدید کرونا جلوگیری کنیم، در سال 99 بسیاری از بستری های کرونا و بیماری های عفونی کم شد که علت آن رعایت موراد بهداشتی بود.

فرشیدی با اشاره به اینکه اکنون تنها 57 درصد مردم هرمزگان از ماسک استفاده می کنند گفت: اکنون وقت برداشتن ماسک نرسیده است و زدن ماسک همچنان باید بخشی از زندگی مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 57 درصد مردم هرمزگان از ماسک استفاده می کنند

تنها 57 درصد مردم هرمزگان از ماسک استفاده می کنند