مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 09:322022-06-23حوادث

مراقب کلاهبرداران در پوشش تبلیغات فضای مجازی باشیم


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی و لزوم انجام تبلیغات در فضای مجازی به منظور جلب مشتری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، احسان آنقی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر کلاهبرداری 40 میلیونی از وی در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی که در کسب و کارهای فضای مجازی مشغول به کار می باشد در اظهارات ابتدایی خود بیان داشت که به منظور تبلیغ کسب و کار خود در فضای مجازی مبلغ 40 میلیون ریال برای شخصی واریز کرده است اما پس از آن دیگر پاسخگو نبوده است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به شناسایی متهم در ادامه تحقیقات کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی خاطر نشان کرد: با توجه به مستندات موجود و بررسی های تخصصی صورت گرفته ، وجه سرقت شده از شاکی پرونده با رصد حساب های مجرمانه در نهایت مسدود و متهم اصلی پرونده شناسایی و طی گزارش تکمیلی به مراجع قضایی معرفی شد.

آنقی با اشاره به بازگشت وجه کلاهبرداری شده به حساب شاکی اراکی، افزود: به افراد ناشناس در فضای به هیچ وجه اعتماد نکنید و در صورتی که نیازمند تبلیغات در فضای مجازی بودید می توانید از طریق درگاه های مطمئن و شرکت ها و افراد شناخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب کلاهبرداران در پوشش تبلیغات فضای مجازی باشیم

مراقب کلاهبرداران در پوشش تبلیغات فضای مجازی باشیم