مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 23:072022-06-22اقتصادي

بسیج سازندگی به دنبال توزیع عادلانه منابع در روستاها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار محمد زهرایی در جمع گروه های جهادی استان اردبیل، به تشریح فعالیت های بسیج سازندگی پرداخت و اظهار کرد: ما امروز به دنبال اجرای عدالت در توزیع عادلانه منابع در روستاها هستیم تا با محرومیت زدایی ها و فراهم کردن بسترهای لازم در روستاها، زمینه های حیات مجدد روستاها را فراهم کرده و به تولیدات کشاورزی رونق دهیم.

وی به اقدامات محرومیت زدایی بسیج در روستاها اشاره کرد و افزود: نهضت آبرسانی به روستاها، ایجاد کارگاه های اقتصاد مقاومتی، احیای جاده های روستایی در کنار فرهنگسازی کار جهادی و تقویت روحیه انقلابی از جمله رسالت های جهادگران در مناطق مختلف و کم برخوردار کشور برای محرومیت زدایی و فراهم کردن زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: شجره طیبه بسیج، تشکیلات انقلاب اسلامی است و با اقدام انقلابی خود ضمن کمک به دولت، بارهای زمین مانده نظام جمهوری اسلامی را بر می دارد.

زهرایی، با بیان اینکه جامعه سازی اسلامی با دولت سازی اسلامی اتفاق می افتد، عنوان کرد: برای ایجاد دولت اسلامی، نیز باید ریل نظام اداری کشور اصلاح شود و کارها با روحیه جهادی و انگیزه الهی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی به دنبال توزیع عادلانه منابع در روستاها است

بسیج سازندگی به دنبال توزیع عادلانه منابع در روستاها است