مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 15:272022-06-22سياسي

برگزاری اختتامیه جشنواره ترنم ملی فتح در نوشهر


چهارمین جشنواره ملی ترنم فتح میزبان 76 یگان موزیک از نیرو های مسلح بوده که در این دوره از جشنواره 76 یگان موزیک از نیرو های مسلح شرکت داشتند و پس از برگزاری مراحل استانی و منطقه ای هفت یگان برتر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، علیرضا امجدیان دبیر جشنواره ترنم ملی فتح امروز در حاشیه مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ترنم فتح نیروهای مسلح در نوشهر، اظهار کرد: چهارمین جشنواره ملی ترنم فتح میزبان 76 یگان موزیک از نیرو های مسلح بوده که در این دوره از جشنواره 76 یگان موزیک از نیرو های مسلح شرکت داشتند و پس از برگزاری مراحل استانی و منطقه ای هفت یگان برتر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی افزود: نخستین جشنواره در سال 96 بین یگان های مسلح در تهران برگزار شد و باتوجه به فرآیند استقبال خوب تصمیم بر این گرفته شد دومین جشنواره به صورت ملی و با همکاری نیروهای مسلح و ادارات کل حفظ آثار در سراسر کشور برگزار شود.

دبیر جشنواره ترنم ملی فتح  با اشاره به جایگاه جشنواره ترنم فتح و سطح کیفی این رویداد هنری در سطح نیرو های مسلح، تصریح کرد: هرساله شاهد رشد سطح کیفی گروه موزیک نیرو های مسلح در جشنواره ترنم فتح هستیم و امیدواریم این رشد همچنان ادامه داشته باشد؛ به این دلیل که هدف این رویداد رشد گروه های موزیک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه جشنواره ترنم ملی فتح در نوشهر

برگزاری اختتامیه جشنواره ترنم ملی فتح در نوشهر