مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 14:472022-06-22سياسي

لازمه رقابت پذیری در بازار جهانی اقتصاد برپایه دانش و علم است


لازمه اقتصاد پویا، مستحکم و رقابت پذیری در بازار جهانی اقتصاد برپایه دانش و علم است که شرکت های دانش بنیان در این زمینه نقش موثری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی ظهر امروز در نشست هم اندیشی با فعالان و مدیران شرکت های دانش بنیان استان مرکزی، به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: توسعه سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان یکی از امور ارزشمندی است که می تواند به حوزه اقتصاد یاری رسانده و از مشکلات بکاهد.

وی تصریح کرد: قوه قضاییه به توسعه سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان نگاه ویژه ای دارد، چرا که معتقد است صنایع بزرگ استان با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان می توانند نیاز محصولات خارجی را برطرف کرده و خود نیز به شکوفایی برسند.

رییس کل دادگستری استان با بیان اینکه هرچه صنایع داخلی توانمندتر شوند، به اشتغالزایی کمک کرده و از بیکاری می کاهد، اظهار کرد: شرکت های صنعتی باید بکوشند با تولید محصولات دانش بنیان کردن بازار را در دست گرفته و رونق اقتصادی کمک کنند.

موسوی گفت: لازمه اقتصاد پویا، مستحکم و رقابت پذیری در بازار جهانی اقتصاد برپایه دانش و علم است که شرکت های دانش بنیان در این زمینه نقش موثری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه رقابت پذیری در بازار جهانی اقتصاد برپایه دانش و علم است

لازمه رقابت پذیری در بازار جهانی اقتصاد برپایه دانش و علم است