مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 14:122022-06-22سياسي

رسانه های بیگانه درایجاد ناامیدی شکست خورده اند و به هدف شان نرسیده اند


رسانه های بیگانه خصوصاً شبکه های فارسی زبان شبانه روز برای ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم تلاش می کنند اما همواره با حضور مردم عزیز ما در صحنه شکست خورده اند و به هدف شان نرسیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت، امید آفرینی در جامعه را از مطالبات مقام معظم رهبری و وظیفه مهم دولت برشمرد و تاکید کرد: حواشی نباید دولت را از متن کار که خدمت به مردم و امیدآفرینی در دل هاست، بازدارد.

رییس جمهور ایجاد یأس در دل ها را کار شیطان و شیاطین دانست و اظهار داشت: انسان خداجو همواره به امید زنده است و ما به عنوان خادمان ملت، هم باید نسبت به آینده امید داشته باشیم و هم روح امید را در جامعه تزریق کنیم.

رییسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی چمران و سرلشکر حاج قاسم سلیمانی که با امید و روحیه جهادی از مشکلات و سد نمی شود ها عبور کردند و با کمترین امکانات کارهای بزرگی را در میدان مبارزه با دشمنان تا بُن دندان مسلح انجام دادند، از آنها به عنوان الگوهای امیدآفرینی یاد کرد.

وی اقدامات و تلاش های پزشکان و پرستاران در مواجه با همه گیری کرونا را از دیگر مصادیق امیدآفرینی در جامعه دانست و افزود: کادر درمان بویژه شهدای سلامت در شرایط بسیار سخت همه گیری کرونا که زندگی همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های بیگانه درایجاد ناامیدی شکست خورده اند و به هدف شان نرسیده اند

رسانه های بیگانه درایجاد ناامیدی شکست خورده اند و به هدف شان نرسیده اند