مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 08:272022-06-22اقتصادي

توجه به بخش اقتصاد دانش بنیان باعث توسعه آذربایجان غربی می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به نقش شرکت های دانش بنیان در توسعه پایدار گفت: باید اقتصاد دانش بنیان در آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه جواد کرمی در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان به میزبانی اتاق بازرگانی ارومیه اظهار داشت: درحال حاضر واحدهای دانش بنیان با ظرفیت بالا در استان در حال فعالیت هستند که اگر مورد توجه قرار بگیرند قطعا بسیار مفید واقع خواهند شد.

وی با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه ساخت و تولید قطعات خودرو، افزود : استان آذربایجان غربی دارای زیر ساخت های مناسبی در ساخت خودرو، قطعات و باطری خودرو است که می توان با تقویت آنها صادرات این حوزه را توسعه داد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رتبه پنجم کشوری را از نظر تعداد معادن داریم ادامه داد: آذربایجان غربی دارای بزرگترین معادن طلای کشور است و همچنین در حوزه کشاورزی 46 نوع محصول زراعی و باغی را در استان تولید می کنیم و ظرفیت های بالایی در حوزه سردخانه ای و ذخیره سازی داریم.

کرمی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های توسعه محور استان بر مبنای تقویت همدلی و هم افزایی تقویت ارتباط دولت با اتاق بازرگانی که به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به بخش اقتصاد دانش بنیان باعث توسعه آذربایجان غربی می شود

توجه به بخش اقتصاد دانش بنیان باعث توسعه آذربایجان غربی می شود