مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 23:022022-06-21بين الملل

آئودی چگونه سه چرخه معروف هندی ها را دگرگون می کند! (+عکس)


آئودی در همکاری با شرکت نونام تلاش دارد تا سه چرخه ریکشای هندی را از آن ظاهر سنتی و نه چندان زیبا دور کرده و به نوعی درگیر طوفان فناوری کند.

- آئودی چگونه سه چرخه معروف هندی ها را دگرگون می کند! (+عکس) آئودی در همکاری با شرکت نونام تلاش دارد تا سه چرخه ریکشای هندی را از آن ظاهر سنتی و نه چندان زیبا دور کرده و به نوعی درگیر طوفان فناوری کند.

خودروهای الکتریکی خود را مد نظر قرار داده است.

آئودی و نونام بررسی ماژول های ساخته شده با باتری های ولتاژ بالا که می توانند پس از پایان چرخه عمر خودرو دوباره مورد استفاده قرار گرفته و زندگی دوباره ای به آنها بخشیده شود را دنبال می کنند.

طرحی نوآورانه با همکاری آئودی شرکت نونام طی همکاری با تیمی آموزشی در سایت نکارسولم آئودی، سه نمونه اولیه ریکشای الکتریکی (نوعی وسیله نقلیه سه چرخه) را توسعه داده است.

این شرکت نوپای غیر انتفاعی مستقر در برلین آلمان و بنگلور هند، توسط بنیاد زیست محیطی آئودی تامین مالی می شود و این نخستین پروژه مشترک بین آئودی آگ، بنیاد زیست محیطی آئودی و شرکت نونام است.

پرودیپ چاترجی هم بنیانگذار نونام، به این نکته اشاره داشته است که باتری های قدیمی هنوز هم در صورت استفاده مناسب قدرتمند هستند و این باتری های دست دوم می توانند به شهروندان هندی در موقعیت های چالش برانگیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آئودی چگونه سه چرخه معروف هندی ها را دگرگون می کند! (+عکس)

آئودی چگونه سه چرخه معروف هندی ها را دگرگون می کند! (+عکس)