مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 20:572022-06-21حوادث

کشف 50هزارلیتر سوخت قاچاق و توقیف 5فروند شناور در خلیج فارس


فرمانده دریابانی قشم از کشف قریب ه 50هزارلیتر سوخت قاچاق و توقیف 5فروند شناور متخلف در آبهای خلیج فارس خبر داد و گفت: در این عملیات 8 نفر دستگیر شدند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، سرهنگ صفر متاجی  شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزبانان ناوگروه شناوری  پایگاه دریابانی قشم بارصد اطلاعاتی دقیق با خبر شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله سوخت قاچاق و احشام قاچاق را از طریق مرزهای آبی به کشورهای حاشیه خلیج فارس منتقل کنند.

وی افزود: مرزبانان قشم حین گشت زنی و کنترل حوزه استحفاظی چندین فروند شناور تندرو متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و دستور ایست دادند.

سرهنگ متاجی تشریح کرد: قاچاقچیان بدون توجه به دستور مرزبانان و علائم هشداردهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی عرصه را برخود تنگ دیده و اقدام به فرار کردند که با توجه به برتری و اقتدار مرزبانان، متوقف شدند.

این مقام مسئول در دریابانی قشم  با اشاره به توقیف 5 فروند شناور و کشف 49 هزار و 200 لیتر گازوییل قاچاق و 25 رأس دام قاچاق، ارزش این حجم قاچاق را 15میلیارد و 26 میلیون ریال برآورد کرد.

گفتنی است قاچاقچیان قصد داشتند محموله های قاچاق را از طریق دریا و به وسیله شناورهای تندرو به کشورهای حاشیه خلیج فارس منتقل کنند که خوشبختانه با هوشیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50هزارلیتر سوخت قاچاق و توقیف 5فروند شناور در خلیج فارس

کشف 50هزارلیتر سوخت قاچاق و توقیف 5فروند شناور در خلیج فارس