مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 17:522022-06-21ورزشي

34 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان فارس آزاد شدند


با برگزاری مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تعداد 34 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد که 30 نفر مرد و 4نفر زن بوده آزاد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به همت خیریه بیرق وحدت حسینی، شهرداری منطقه 2 شیراز و دیگر ارگان ها در شیراز برگزار شد.

با توجه به سابقه دیرینه سنت گلریزان و ورزش های زورخانه ای در این مراسمات، برای دومین سال متوالی این سنت حسنه انجام شد و قرار است که هرساله در شب میلاد مولی الموحدین حضرت علی(ع)، این مراسم معنوی برگزار شود.

آیین تجلیل از بانیان سنت گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این جلسه مدیر کل زندان های استان گفت: در طی دوسال اخیر با برگزاری این مراسم  تعداد 34 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد که  30 نفر مرد و4نفر زن بوده  آزاد شده اند.

اسحاق ابراهیمی افزود: امید است با تلاش های متولیان این امر خیر سالانه طی چند مرحله این سنت حسنه که قدمتی دیرینه دارد برگزار شود.

حسینی سرپرست هیأت ورزش های پهلوانی وزورخانه ای گفت: ما در تلاشیم تا این سنت علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان ها نیز برگزار گردد تا سهمی در کمک به قشر نیازمند داشته باشیم.

حسینی مدیر موسسه خیریه بیرق وحدت حسینی و سرپرست هیئت ورزش های زورخانه ای و پهلوانی اظهار امیدواری کرد که این عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان فارس آزاد شدند

34 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان فارس آزاد شدند