مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 17:172022-06-21سياسي

صدای «استاد کریم خانی» دل زمینی را به آسمان وصل می کرد


صدای استاد کریم خانی را دل زمینی را به آسمان وصل می کرد و به یک چشم بر هم زدن دل را به حرم امام حسین علیه السلام و امام رضا علیه السلام می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسن سلطانی در مراسم تشییع کریمخانی که عصر امروز در شهر نرجه از توابع شهرستان تاکستان برگزار شد، با اشاره به چندین مرتبه دعوت از سوی استاد کریمخانی برای حضور در نرجه و بیان صفای باطن، ولایی بودن و مهربانی مردم این شهر اظهار کرد: بیش از 40 سال با کریمخانی رفاقت دیرینه داشتم و قسمت دنیا این بوده که هر رفاقتی منجر به جدایی می شود.

وی با اشاره به صفای باطن، اخلاص، دلی چون آیینه و حنجری از عشق اباعبدالله علیه السلام استاد کریمخانی افزود: به دلیل اینکه سخنش از دل برمی آمد بر دل شنوندگان و بینندگان می نشست و هیچ گاه نشد یک بیت محزون بخواند و بغض در گلویش گره نخورد.

  این مجری ادامه داد: استاد کریمخانی سحرهای ماه مبارک رمضان را از عطر مناجات، عرفات معرفت سحری می کرد و انتخاب امام رضا علیه السلام بود و اگر بیش از 100 بار ذکر آمدم ای شاه پناهم بده را بشنوید طراوت، اثرگذاری و دل نشینی دارد.

سلطانی صدای کریمخانی را صدای عشق و یادگار دانست و اضافه کرد: هر کس در این دنیا دلش برای امام رضا علیه السلام و حرم امام حسین علیه السلام تنگ شود با شنیدن یک اثر از استاد کریمخانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای «استاد کریم خانی» دل زمینی را به آسمان وصل می کرد

صدای «استاد کریم خانی» دل زمینی را به آسمان وصل می کرد