مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 14:272022-06-21سياسي

جابجایی 4 هزار مسافر در مسیر دریایی بندر شهید باهنر_بندر شارجه


مدیر بنادر و دریانوردی شهیدباهنر و شرق هرمزگان گفت: با از سر گیری فعالیت خط مسافری بین المللی بندر شهید باهنر_بندر شارجه بیش از چهار هزار نفر مسافر در این مسیر جابجا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا محمدحسینی تختی  ظهر امروز در گفت وگوی رسانه ای با اشاره به آمار جابجایی مسافر و گردشگر در  بازه زمانی فروردین تا  خردادماه سال جاری گفت: بیشترین آمار ثبت شده در مسیر دریایی بندر شهید حقانی به جزایر قشم و هرمز بوده که آمارها رشد قابل ملاحضه ای رانسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

وی گفت: در جزیره هرمز نیز به لحاظ دارا بودن جاذبه های گردشگری منحصر به فرد با جابه جایی بیش از 284 هزار مسافر و گردشگر در سه ماهه نخست سال، جایگاه دوم را بین بنادر مسافری شرق هرمزگان داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهیدباهنر و شرق هرمزگان تصریح کرد: در این مدت 718 هزار و 867 مسافر و گردشگر در مسیر دریایی بندر شهید حقانی به جزایر قشم و هرمز جابجا شده اند.

محمدحسینی تختی در خصوص افزایش تردد در مسیر بین المللی بندر شهید باهنر به بندر شارجه عنوان کرد: در مدت گذشته از سال با جابجایی 4هزار و 62 مسافر  از طریق این مسیر دریایی رشد چشمگیری به ثبت رسیده است که این میزان با آمادگی و دارا بودن زیرساخت های لازم در این بندر چند منظوره با افزایش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 4 هزار مسافر در مسیر دریایی بندر شهید باهنر_بندر شارجه

جابجایی 4 هزار مسافر در مسیر دریایی بندر شهید باهنر_بندر شارجه