مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-21بين الملل

تخت روانچی: به حمایت از سوریه ادامه می دهیم


ما از شورای امنیت می خواهیم که استاندارد دوگانه خود را کنار بگذارد و اقدامات تجاوزکارانه اسراییل را به صراحت محکوم کند و این رژیم یاغی را در قبال تجاوزات و فعالیت های بدخواهانه خود پاسخگو نماید.

- سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل، در سخنرانی خود در نشست روز دوشنبه 30 خرداد شورای امنیت در مورد تحولات بشردوستانه سوریه، با محکوم کردن تجاوزات و حملات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه سوریه اظهار کرد: رژیم اسراییل به نقض حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه ادامه می دهد در حالی که شورای امنیت همچنان در این زمینه سکوت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، مجید تخت روانچی گفت: جمهوری اسلامی ایران اشغال طولانی مدت بلندی های جولان سوریه توسط رژیم اسراییل و همچنین نقض متعدد حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه، از جمله حملات اخیر که غیرنظامیان و اهداف و زیرساخت های غیرنظامی را هدف قرار داده، به ویژه حملات تروریستی علیه فرودگاه بین المللی دمشق را به شدت محکوم می کند.

این اقدامات شرورانه و تروریستی رژیم اسراییل حقوق بین الملل، حقوق بشردوستانه بین المللی و حاکمیت سوریه را نقض می کند و ثبات و امنیت منطقه را به خطر می اندازد.

نماینده دائم ایران تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران حق مشروع سوریه برای دفاع از خود را بر اساس حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل به رسمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت روانچی: به حمایت از سوریه ادامه می دهیم

تخت روانچی: به حمایت از سوریه ادامه می دهیم