مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-21سياسي

تزریق واکسن کرونا فشار روانی بر روی جامعه را کم کرد


سید البرز حسینی نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور در سه روز و اعلام این خبر از سوی عین الهی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در روز های 12، - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرونا تا پیک هفتم پیش رفت و هر بار مشکلاتی را به وجود آورد گفت: تزریق واکسن در کنترل کرونا اثر مثبتی داشت و فشار و بار روانی جامعه کاسته شد.

سید البرز حسینی نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور در سه روز و اعلام این خبر از سوی عین الهی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در روز های 12، 20 و 29 خرداد، گفت: کرونا تا پیک هفتم پیش رفت و هر بار مشکلاتی را به وجود آورد.

وی افزود: ستاد ملی کرونا از یک طرف باید الزاماتی را برای رعایت پروتکل های بهداشتی تعیین می کرد و از طرف دیگر به دنبال تهیه واکسن و تزریق آن به مردم نقش مهم ایفا می کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم با تامین منابع مالی برای واردات و تزریق واکسن اقدام کرد، اظهار داشت: این تزریق واکسن تاثیرات بالایی در جلوگیری از شیوع، پیشگیری و کنترل کرونا داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا فشار روانی بر روی جامعه را کم کرد

تزریق واکسن کرونا فشار روانی بر روی جامعه را کم کرد