مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-21سياسي

شرکت های بزرگ دانش بنیان بین المللی با حمایت دولت ایجاد شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نوید نجات بخش، مدیر اتحادیه شرکت های دانش بنیان استان اصفهان در کرسی علمی ترویجی با عنوان نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان در جنگ اقتصادی در دانشگاه کاشان گفت: - عضو هیات علمی دانشگاه کاشان گفت: با حمایت دولت باید شرکت های بزرگ دانش بنیان در منطقه بین المللی ایجاد کرد و سیاست های کلان در توسعه شرکت های دانش بنیان کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نوید نجات بخش، مدیر اتحادیه شرکت های دانش بنیان استان اصفهان در کرسی علمی ترویجی با عنوان نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان در جنگ اقتصادی در دانشگاه کاشان گفت: اقتصاد دانش بنیان تنها راه نجات اقتصاد کشور است و این شرکت ها می توانند عامل پیروزی ما در جنگ اقتصادی باشند.

نجات بخش با بیان اینکه فناوری و دانش در دنیا ارزش افزوده ایجاد می کند، گفت: فناوری ابزار قدرت است در حالیکه در کشور ما زمانی برای توسعه چرخه تولید برنامه ریزی می کردیم، به تولید دانش بنیان توجهی نداشتیم.

در ادامه این نشست، بهزاد سلطانی، عضو هیات علمی دانشگاه کاشان گفت: اگر تزریق فناوری های نو را در صنایع و خدمات موجود داشته باشیم، می توانیم تاثیر بیشتری در اقتصاد داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های بزرگ دانش بنیان بین المللی با حمایت دولت ایجاد شود

شرکت های بزرگ دانش بنیان بین المللی با حمایت دولت ایجاد شود