مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-20سياسي

دولت در کاهش قیمت ها و ساخت مسکن موفق عمل نکرد


دولت در زمینه افزایش قیمت ها، گرانی روز افزون و تهیه مسکن عملکرد موفقی نداشت و باید هرچه سریع تر از وزیری مقتدر و با برنامه برای حل مشکلات موجود استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال با توجه به آنکه یک سال از انتخاب آقای رییسی به عنوان رییس دولت سیزدهم می گذرد، چقدر توانسته به وعده ها و شعارهایی که در زمان انتخابات داده عمل کند و اگر به بعضی از وعده ها عمل نکرده علت آن چیست، گفت: دولت هایی که با انتخاب اکثریت مردم و با تنفیذ ولایت فقیه و موارد قانونی به صحنه می آیند، دولت منتخب مردم بوده و در نظام هم مسئولیت دارند و زمانی که از هر سلیقه ای بر سر کار می آیند می خواهند در کارشان موفق و به مردم خدمت کرده و رضایت آنان را به دست بیاورند.

وی افزود: ما در کشور با چندین مسئله گوناگون مواجه هسیتم که یکی از آن ها حرکت نظام به طرف تثبیت آن بود که از دولت مهندس بازرگان تا به امروز که دولت آقای رییسی بر سر کار است، ادامه دارد.

تثبیت نظام از نظر حاکمیت و دولت برقرار مانده و هر دولتی به غیر از دوره شهیدان رجایی و باهنر که به مقام شهادت رسیدند طبق نظم و قانون دوره های خود را با سلایق مختلف گذارندند و از نظر نظامی در برابر استکبار، آمریکا و کشورهای دیگر، به اقتدار سیاسی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در کاهش قیمت ها و ساخت مسکن موفق عمل نکرد

دولت در کاهش قیمت ها و ساخت مسکن موفق عمل نکرد