مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 13:272022-06-20سياسي

تشکیل کمیسیون توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار در شورای اسلامی شهر ارومیه


دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: هدف تشکیل کمیسیون مناطق محروم نگاه ویژه به بحث محرومیت زدایی و توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار و جذب حداکثری اعتبارات ملی حوزه بازآفرینی با محوریت محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار شهر ارومیه است.

- توحید علی نژاد اصل در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در خصوص تشکیل کمیسیون مناطق محروم در شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: این کمیسیون با محوریت محرومیت زدایی بازآفرینی شهری در بدو شورای ششم آغاز شده بود.

وی ادامه داد: در بدو شورای ششم به پیشنهاد آقای منافی در شورای ششم مطرح اما با اکثریت آرا رد شده بود، با توجه به دغدغه اعضا و اهمیت موضوع دوباره مورد بررسی و چکش کاری قرار گرفت .

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه یادآور شد: تشکیل کمیسیون مناطق محروم در شهرهای دیگر نظیر شیراز، مشهد ، اصفهان تحت عنوان های مختلف انجام اما در برخی از این شهرها به دلیل عدم مطالعه و بررسی  موفقیت آمیز نبود.

علی نژاد اصل تاکید کرد: در صورتی می توان از این کمیسیون به نتیجه مناسب و مثبت رسید که به تناسب فرهنگ، اقوام، اقلیم و بافت جمعیتی پیش رود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه ارومیه جز سه مرکز استان بزرگ اول کشور، در حوزه سکونت گاه های غیر رسمی قرار دارد عنوان کرد: بررسی ویژه مناطق محروم 28 خرداد امسال در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیسیون توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار در شورای اسلامی شهر ارومیه

تشکیل کمیسیون توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار در شورای اسلامی شهر ارومیه