مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 13:022022-06-20سياسي

آغاز بازسازی جاده دسترسی منطقه گردشگری فندقلو


مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین از آغاز عملیات اجرایی بازسازی جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو با تحویل این پروژه به پیمانکار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، منوچهر نورزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی و بازسازی آسفالت جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو در شهرستان نمین با تحویل این پروژه به پیمانکار آغاز شد.

وی افزود: تکمیل این جاده، راه ارتباطی منطقه نمونه گردشگری فندقلو و تأسیسات موجود را تا تله کابین حیران تکمیل می کند که این اقدام در رونق گردشگری منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین ادامه داد: در روزهای آینده عملیات اجرایی جاده برگشت جنگل فندقلو نیز تحویل پیمانکار می شود که می تواند تحول مهمی در گردشگری منطقه ایجاد کند.

نورزاده با اشاره به تلاش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل به منظور ایجاد زیرساخت های لازم برای گردشگری، بیان کرد: اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال از سوی اداره کل میراث فرهنگی اردبیل برای تکمیل جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو تخصیص پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازسازی جاده دسترسی منطقه گردشگری فندقلو

آغاز بازسازی جاده دسترسی منطقه گردشگری فندقلو