مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 11:372022-06-20اقتصادي

پروژه راه سنقر-کامیاران هفته آینده به بهره برداری می رسد


مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: پروژه احداث راه اصلی سنقر-کامیاران در مسیر اتصال استان های کرمانشاه به کردستان طی هفته آینده به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهرداد آهکی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه  امروز در جمع اصحاب رسانه، از تکمیل و بهره برداری از پروژه احداث راه اصلی سنقر-کامیاران در مسیر اتصال استان های کرمانشاه به کردستان خبر داد.

وی طول این پروژه در حوزه استان کرمانشاه را 12.

5 کیلومتر از مسیر سنقر – کامیاران (سنقر- گردنه مروارید) عنوان کرد و افزود: این مسیر از میانه های محور سنقر- کشکمیر- کامیاران جدا شده و پس از عبور از روستا های سرخم و تپه اسماعیل و عبور از رودخانه گاوشان وارد محور گردنه مروارید – گاوشان در استان کردستان و از طریق محور مربوطه و پس از عبور از کنار سد گاوشان در گردنه مروارید وارد محور کامیاران – سنندج می شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، از کل مسیر تاکنون 65 درصد (بیش از 7 کیلومتر) آن انجام شده و کمتر از 5 کیلومتر آن باقی مانده  که در حال تکمیل و طی هفته آینده تحویل داده خواهد شد.

وی در پایان، گفت: این یک کریدور جدید است که علاوه بر موثر بودن در تسهیل، تردد و کاهش طول سفر، در رونق شهرستان سنقر نیز بسیار موثر است چون راه در واقع زیرساخت توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه راه سنقر-کامیاران هفته آینده به بهره برداری می رسد

پروژه راه سنقر-کامیاران هفته آینده به بهره برداری می رسد