مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 08:222022-06-20اقتصادي

بهره برداری از کشتارگاه صنعتی دورود تا پایان امسال


مدیرکل دامپزشکی لرستان به اختصاص اعتبار استانی برای تکمیل کشتارگاه صنعتی دورود اشاره کرد و گفت: امید می رود با تحقق منابع اعتباری و پرداخت تسهیلات، - مصطفی زبردست امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در دورود، با اشاره به آخرین وضعیت کشتارگاه صنعتی این شهرستان، اظهار کرد: کشتارگاه دورود با قدمت بیش از 50 سال ساخت، تنها کشتارگاه این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: این کشتارگاه از مشکلات بهداشتی و زیست محیطی بسیاری رنج می برد، کمااینکه تجهیزات این واحد قدیمی و فرسوده هستند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان از ورود بخش خصوصی برای ساخت کشتارگاه صنعتی در دورود خبر و ادامه داد: مجوزهای لازم برای احداث این واحد گرفته شده و اکنون بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

زبردست همچنین به اختصاص اعتبار استانی برای تکمیل کشتارگاه صنعتی دورود اشاره و تصریح کرد: امید می رود با تحقق منابع اعتباری و پرداخت تسهیلات، تا پایان امسال این کشتارگاه تکمیل و وارد زنجیره تولید شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر وضعیت دیگر کشتارگاه های استان مطلوب است، اگرچه واحدهای متعلق به شهرداری نواقصی دارد، اما به جز کشتارگاه فعلی دورود مابقی مشکل خاصی ندارند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از کشتارگاه صنعتی دورود تا پایان امسال

بهره برداری از کشتارگاه صنعتی دورود تا پایان امسال