مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 21:482022-06-19اقتصادي

توسعه کشاورزی مکانیزه و گلخانه ای در کاشان یک ضرورت است


سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان گفت: کشاورزی سنتی در شرایط فعلی جوابگوی شرایط آبی کشور نیست و ضرورت دارد به سمت کشاورزی مکانیزه و گلخانه ای حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محمدشریف زارعی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان صبح امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با اشاره به احداث گلخانه هیدروپونیک این دانشگاه به اهمیت توسعه کشاورزی گلخانه ای اشاره کرد و افزود: متاسفانه در حوزه کشاورزی گلخانه ای عقب هستیم چرا که در دوره های گذشته فکر جدی برای این موضوع نشد اما در دولت سیزدهم یکی از مهمترین برنامه ها توسعه گلخانه گ ها در راستای افزایش بهره وری و همچنین مدیریت منابع آبی است.

وی با بیان اینکه کشاورزی سنتی در شرایط فعلی جوابگوی شرایط آبی کشور نیست و ضرورت دارد به سمت کشاورزی مکانیزه و گلخانه ای حرکت کنیم خاطرنشان کرد: ایجاد گلخانه ها می تواند از هدر رفت آب در حوزه کشاورزی تا حد زیادی جلوگیری کند و این موضوع در شهرستان کاشان مورد حمایت فرمانداری قرار دارد.

زارعی دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از دانشگاه های قدمت دار و موفق درکاشان دانست و اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی دانش آموختگان بسیاری را در سطوح مختلف آموزش داده که امروز افراد می توانند از پیش دبستانی تا دکتری در این مجموعه بزرگ دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشاورزی مکانیزه و گلخانه ای در کاشان یک ضرورت است

توسعه کشاورزی مکانیزه و گلخانه ای در کاشان یک ضرورت است