مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 20:122022-06-19حوادث

آخرین جزییات حادثه کارخانه سیمان دشتستان/مصدومان با پرواز به شیراز منتقل شدند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: امکانات این استان برای ارائه خدمات باکیفیت عالی به بیمارستان سوانح سوختگی وجود دارد به گونه ای که از استان های هم جوار نیز برای دریافت خدمات درمانی به این مرکز تخصصی مراجعه می کنند.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن ملکی زاده امشب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال حادثه آتش سوزی در کارخانه سیمان دشتستان، تعداد 4 نفر از کارکنان کارخانه دچار سوختگی شدند.

وی تصریح کرد: کارهای اولیه برای مصدومین در بیمارستان شهید گنجی صورت گرفت و به جهت سوختگی که مصدومین داشتند نیاز به ارجاع به مرکز درمانی تخصصی بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: بلافاصله متخصص جراحی عمومی، متخصصی داخلی و متخصص بیهوشی در بیمارستان سوانح سوختگی گناوه به حالت آماده باش و آماده پذیرش مصدومین قرار گرفتند.

ملکی زاده تصریح کرد: مصدومین کارخانه سیمان دشتستان با چهار دستگاه آمبولانس مجهز اورژانس 115 به بیمارستان سوانح سوختگی گناوه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه یکی از بیماران که دچار سوختگی جزیی نیز شده بود به مرکز تخصصی اعزام شد گفت: سه نفر از مصدومین به ترتیب 70، 60 و 20 درصد دچار سوختگی شده بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: به محض ورود مصدومین به بیمارستان سوانح سوختگی گناوه تمامی کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات حادثه کارخانه سیمان دشتستان/مصدومان با پرواز به شیراز منتقل شدند

آخرین جزییات حادثه کارخانه سیمان دشتستان/مصدومان با پرواز به شیراز منتقل شدند