مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 19:172022-06-19سياسي

تولید کالاهای اساسی در کشور افزایش می یابد/ تأمین غذای سالم اولویتی مهم است


شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» که رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح فرمودند، در سازمان اتکا نیز پیگیری می شود و تلاش داریم سطح تولید کالاهای اساسی را در کشور افزایش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر سرتیپ دوم حسن علی حبیبی، جانشین سازمان اتکا عصر امروز در حاشیه بازدید از فروشگاه های اتکا در استان سمنان، در نشست با مدیران این استان، با اشاره به تعداد شعبه های فروشگاه های اتکا در سراسر کشور اظهار کرد: در طول دو تا سه سال گذشته، با ایجاد فروشگاه های مشارکتی، توانستیم سطح دسترسی عموم مردم و خانوارهای نیروهای مسلح را به فروشگاه های اتکا افزایش دهیم.

حبیبی بیان کرد: بیش از یک هزار و 100 فروشگاه اتکا در کل کشور هم اکنون در حال ارائه خدمات به مردم هستند و برنامه افزایش سطح حضور در بازار را با رشد تعداد فروشگاه ها در دستور کار قرار داده ایم.

تلاش داریم سطح تولیدات را افزایش دهیم جانشین سازمان اتکا با اشاره به اینکه افزایش اطمینان در تأمین غذا امر مهمی است که باید به آن توجه شود، گفت: امروز با تدوین برنامه های مختلفی در این حوزه باید ظرفیت های بالقوه کشور را پای کار بیاوریم تا از این طریق، به پایداری و سلامت در تأمین غذا دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کالاهای اساسی در کشور افزایش می یابد/ تأمین غذای سالم اولویتی مهم است

تولید کالاهای اساسی در کشور افزایش می یابد/ تأمین غذای سالم اولویتی مهم است