مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 16:472022-06-19اقتصادي

شاخص های پیشبرد برنامه های توسعه ای استان تدوین شده است


استاندار زنجان از تدوین 4 شاخص در راستای پیشبرد برنامه های توسعه ای استان خبر داد و گفت: امسال تکمیل طرح های نیمه تمام، اولویت اصلی دولت و استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: تکمیل طرح های نیمه تمام با بیش از 50 درصد پیشرفت، رتبه بندی شهرستانها، بررسی میزان تخصیص اعتبارات و برنامه ریزی برای حرکت در مسیر رشد اقتصادی، 4 شاخص در نظر گرفته شده برای رسیدن به اهداف اقتصادی استان است.

استاندار زنجان نقش بخش خصوصی برای تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی سال جاری را که معادل 36 هزار میلیارد تومان است بسیار مهم دانست و افزود: امسال میزان درآمد پیش بینی شده برای استان 6هزار میلیارد تومان است که طبق قانون، مازاد مالیات دریافتی به استان تعلق خواهد گرفت.

مقام عالی استان خاطر نشان کرد: مالیات چند کارخانه که مجموع میزان مالیاتشان از سرجمع کشوری حساب می شد به استان انتقال یافت که این مهم افزایش درآمدهای مالیاتی استان را بدنبال خواهد داشت.

افشارچی طرح های نیمه تمام موجود را چالش بزرگی برای استان برشمرد و گفت: بر اساس مجوزها تا 380 میلیارد تومان امکان مولدسازی و افزایش اعتبار از طریق فروش یا واگذاری اموال مازاد به استان داده شده و مدیران باید توجه جدی به تعیین تکلیف ساختمان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های پیشبرد برنامه های توسعه ای استان تدوین شده است

شاخص های پیشبرد برنامه های توسعه ای استان تدوین شده است