مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-19سياسي

افتتاحیه طرح شوق رویش جوانان جمعیت هلال احمر لرستان


معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: طرح شوق رویش همزمان با فصل تابستان و آغاز فعالیت های اوقات و فراغت در لرستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حمید جمشیدی اظهار کرد: راستای بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، با رویکرد آگاه سازی، توانمندسازی و نشاط اجتماعی، طرح شوق رویش در لرستان آغاز شد.

   وی افزود: در طرح شوق رویش حوزه معاونت جوانان هلال احمر لرستان با تشکیل پایگاه هایی در مراکز امور جوانان سراسر استان نسبت به اجرای برنامه های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی با عنوان جوانی فراغت پویایی در طول تابستان برگزار می شود.

   معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: هدف از اجرای طرح شوق رویش، حضور نوجوانان و جوانان در طرح اوقات و فراغت و آشنایی آن ها با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر، جذب نوجوانان و جوانان و آموزش دوره های مهارت های داوطلبی و کمک های اولیه جهت همکاری آنها در انجام فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه، کمک به سالم سازی محیط جامعه از ناهنجاری های ناشی از بیکاری و سرگردانی جوانان و نوجوانان، کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه، توانمندسازی اعضا در زمینه کسب مهارت های فنی و حرفه ای و کارآفرینی، شکوفایی رشد و تعمیق باورهای دینی و اخلاقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه طرح شوق رویش جوانان جمعیت هلال احمر لرستان

افتتاحیه طرح شوق رویش جوانان جمعیت هلال احمر لرستان