مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 09:522022-06-19اقتصادي

آخرین وضعیت چهارخطه شهرکرد-شلمزار از زبان مدیرکل راه و شهرسازی


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید استاندار از پروژه چهارخطه شهرکرد-شلمزار آخرین وضعیت آن را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسینعلی مقصودی صبح امروز در حاشیه بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از پروژه چهارخطه شهرکرد-شلمزار، گفت: این مسیر 32 کیلومتر طول دارد که در مجموع 6 کیلومتر آن به صورت چهارخطه درآمده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 2 قطعه 13 کیلومتری از مسیر باقی مانده که قطعه اول از سه راهی خوزستان تا سه راهی شمس آباد و قطعه دوم از سه راهی شمس آباد تا خراجی است و هرکدام پیمانکار جداگانه دارد.

وی در خصوص قطعه اول توضیح داد: سال 99 پیمانکار پروژه انتخاب شد اما به دلیل عدم تأمین اعتبار لازم نتوانستیم 30 میلیارد تومان مطالبات پیمانکار را پرداخت کنیم.

مقصودی اظهار داشت: عمده عملیات مسیر شامل خاکبرداری، خاکریزی و پل ها انجام شده اما در محدوده 500 متری آرامستان شهرکیان به مشکل خورده ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خاکبرداری انتهای مسیر و 2 زیرگذر در ورودی طاقانک و بهرام آباد باقی مانده است.

وی با اشاره به تأمین بخشی از قیر مورد نیاز پروژه عنوان کرد: پیمانکار این مسیر ساخت 2 تونل رخ، کنارگذر شمالی شهرکرد و چهارخطه بن-شهرکرد را در کارنامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت چهارخطه شهرکرد-شلمزار از زبان مدیرکل راه و شهرسازی

آخرین وضعیت چهارخطه شهرکرد-شلمزار از زبان مدیرکل راه و شهرسازی