مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 09:372022-06-19اقتصادي

پیشرفت 83 درصدی پروژ بیمارستان ولیعصر اراک


معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی اراک از پیشرفت 83 درصدی پروژه بیمارستان ولیعصر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک عبدالصمد صمدی صبح امروز در نشست بررسی روند ساخت بیمارستان ولی عصر اراک اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر در شرایط مناسبی به سر می برد بطوریکه به بیش از 83 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

   وی افزود: در ماه های اخیر به دلیل تعطیلات موجود،روند این پروژه با کندی مواجهه بود اما خوشبختانه در 45 روز اخیر سرعت ساخت مجدد اوج گرفته و در حال حاضر نیز شرایط مناسب ارزیابی می شود.

وی تاکید کرد : در بازدیدی که کارشناسان و مسئولان سازمان برنامه و بودجه از پروژه های عمرانی حوزه ی سلامت داشتند،ضمن ارزیابی خوب و مطلوب روند ساخت و پیشرفت 60 درصدی پروژه ها ،ابراز امیدواری کردند تا پایان سال اکثر این پروژه ها به بهره برداری برسند.

صمدی در ادامه با تاکید بر افتتاح این پروژه تا پایان سال خاطر نشان کرد : پیش بینی می کنیم با توجه به قول های مساعدی که برای تامین بودجه ی این پروژه داده شده،این بیمارستان تا پایان سال و حتی به احتمال زیاد در دهه فجر سال جاری مورد بهره برداری قرار بگیرد.

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود:   این بیمارستان دارای 500 تخت بیمارستانی است و افتتاح یکبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 83 درصدی پروژ بیمارستان ولیعصر اراک

پیشرفت 83 درصدی پروژ بیمارستان ولیعصر اراک