مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 22:322022-06-18حوادث

سوسمار کثیف شکار شد


یک جوان تبعه خارجی که در اطراف بزرگراه شهید کلانتری مشهد، زنان و دختران جوان را هدف آزار و اذیت وحشیانه قرار می داد، پس از یک سال تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی دستگیر شد که بسیاری از طعمه های وی به خاطر ترس از آبروریزی به پلیس مراجعه نکرده بودند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، دهم مهر سال گذشته، دختر 27 ساله ای سراسیمه و اشک ریزان به پلیس مراجعه کرد و از هوسرانی های سوسمار کثیفی پرده برداشت که با لباس ورزشی در اطراف دانشگاه فردوسی مشهد پرسه می زند! او به کارآگاهان گفت: ساعت 18 برای پیاده روی در اطراف میدان آزادی به سمت مسیر دوچرخه سواری بزرگراه شهید کلانتری در حرکت بودم و پسر جوانی را در لباس ورزشی دیدم که او نیز مشغول قدم زدن در همان مسیر بود اما اهمیتی ندادم و بدون توجه به پیاده روی ادامه دادم.

در همین هنگام ناگهان فردی از پشت سر یکی از دستانش را دور گردنم حلقه زد و با دست دیگرش جلوی دهانم را گرفت و به زور مرا به پشت شمشادهای ضلع شرقی دانشگاه برد.

در حالی که از وحشت لرزه بر اندامم افتاده بود و از ترس اشک می ریختم او تهدیدم کرد که اگر عکس العملی انجام بدهی تو را می کشم! .

خیلی ترسیده بودم و کاری از دستم ساخته نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوسمار کثیف شکار شد

سوسمار کثیف شکار شد