مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 16:122022-06-18اقتصادي

24 هزار شغل جدید با تکمیل پایاب سدهای آذربایجان شرقی


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور به استان در بخش کشاورزی، گفت: در صورت تکمیل شبکه پایاب سدهای مهم استان بیش از 50هزار هکتار از اراضی استان زیر کشت رفته و 24هزار شغل جدید و 500 هزار تن محصول جدید تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم بعد از ظهر امروز در جمع نمایندگان تشکل های بخش کشاورزی استان به مناسبت هفته جهادکشاورزی، با اشاره به نقش بی بدیل بخش کشاورزی در تحقق رشد اقتصادی استان، خواستار ورودی جدی بخش خصوصی به سرمایه گذاری در این حوزه شد و اظهار کرد: وضعیت فعلی باید با استفاده از توانمندی محققان و دانشمندان بهبود یابد.

وی افزود: امنیت غذایی یکی از بنیادی ترین اهداف نظام اسلامی است باید با توسل به روحیه جهادی از سوی فعالان بخش کشاورزی دنبال شود.

خرم با تاکید بر اینکه جایگاه کشاورزی در استان باید بیش از وضعیت فعلی ارتقا یابد، افزود: ظرفیت استان برای رشد اقتصادی از رهگذر بخش کشاورزی بسیار بالاست.

وی تصریح کرد: گمشده اصلی بخش سازندگی و کشاورزی، روحیه جهادی بود و بنا بود تا با ادغام این دو بخش، این روحیه همراه با تخصص لازم تداوم یابد.

استاندار آذربایجان شرقی، ورود و سرمایه گذاری بخش خصوصی را یکی از حلقه های مفقوده بخش کشاورزی در استان دانست و گفت: انتظار است که یک برنامه اساسی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 هزار شغل جدید با تکمیل پایاب سدهای آذربایجان شرقی

24 هزار شغل جدید با تکمیل پایاب سدهای آذربایجان شرقی