مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 15:072022-06-18فرهنگي

درخواست یک فیلمساز برای کاهش بهای بلیت سینماها


من از طرف مردم از مسئولین تقاضا دارم که اگر امکان دارد به نحوی برنامه ریزی کنند که قیمت بلیت سینماها کاهش یابد تا مخاطبان بیشتری بتوانند به سینما بیایند - بهروز شعیبی کارگردان فیلم سینمایی بدون قرار قبلی در اکران مردمی این فیلم در پردیس سینمایی لوتوس از مسئولین درخواست کرد که برای ادامه حیات سینما بهای بلیت را کاهش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم، عصر روز جمعه 27 خرداد ماه نخستین اکران مردمی فیلم بدون قرار قبلی با حضور عوامل فیلم و هنرمندان در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد.

بهروز شعیبی ضمن ابراز خشنودی در بین مردم و مخاطبان فیلم، در سخنان کوتاهی عنوان کرد: خیلی خوشحالم که بدون قرار قبلی را برای تماشا انتخاب کرده اید و امیدوارم که فیلم را دوست داشته باشید.

ما با افتخار نخستین اکران مردمی فیلم بدون قرار قبلی را از پردیس سینمایی لوتوس واقع در منطقه نازی آباد آغاز کرده ایم که در ادامه در دیگر سینماها نیز برنامه خواهیم داشت.

وی همچنین گفت: از همه ی سینماداران تشکر و قدردانی می کنم و به این عزیزان خسته نباشید می گویم که به دلیل شیوع پاندمی کرونا سال های سختی را گذرانده و تلاش کردند سالن های سینما را حفظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست یک فیلمساز برای کاهش بهای بلیت سینماها

درخواست یک فیلمساز برای کاهش بهای بلیت سینماها