مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 14:122022-06-18سياسي

قانونگذار عراقی، انتشار نتیجه تحقیق درباره شهادت سردار سلیمانی را خواستار شد


عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق با «تعجب برانگیز» خواندن تعلل دولت در ارائه نتیجه تحقیق درباره ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران و نایب رییس شهید سازمان الحشدالشعبی عراق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد الموسوی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در گفت و گو با پایگاه خبری العهد نیوز خواستار انتشار نتایج تحقیقات پرونده ترور فرماندهان نصر شد.

عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق تأکید کرد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور موظف است نتایج تحقیقات مربوط به پرونده ترور شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آن ها را به صورت علنی منتشر کند.

احمد الموسوی با بیان اینکه این تأخیر تعجب برانگیز است، افزود ضروری است که طرف های دخیل در ترور فرماندهان نصر افشا و نتایج بدون هیچ گونه تعللی به پارلمان ارائه شود.

وی همچنین اشاره کرد که دولت پیشبرد امور عراق موظف است گزارش خود ارائه و طرف های دخیل در پرونده ترور فرودگاه بغداد را هر چه سریع تر به پارلمان معرفی کند.

ارتش آمریکا بامداد 13 دی ماه 1398 طی یک عملیات تروریستی به دستور دونالد ترامپ ، رییس جمهور وقت این کشور، سردار سلیمانی و شماری از همراهان ایشان از جمله ابو مهدی المهندس را لحظاتی بعد از ترک فرودگاه بغداد به شهادت رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار عراقی، انتشار نتیجه تحقیق درباره شهادت سردار سلیمانی را خواستار شد

قانونگذار عراقی، انتشار نتیجه تحقیق درباره شهادت سردار سلیمانی را خواستار شد