مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 13:022022-06-18بين الملل

شش غافلگیری حزب الله برای رژیم اشغالگر در جنگ آینده


روزنامه «رأی الیوم» نوشت، حزب الله درجنگ احتمالی آینده علیه رژیم صهیونیستی مانند جنگ 33 روزه نخواهد بود و شش غافلگیری مهم برای صهیونیست ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  در سایه تنش میان بیروت و تل آویو و پس از ارسال یک کشتی صهیونیستی برای استخرج گاز از میدان کاریش و آغاز استخراج گاز از این میدان واقع در منطقه مورد منازعه میان بیروت و تل آویو از سوی رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم نگران رویارویی جدید با حزب الله لبنان است.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم در یادداشتی به قلم کمال حرب به همین موضوع پرداخت و شش غافلگیری به شرح زیر برای آن برشمرد: اول؛ بمباران موشکی حزب الله به سمت اهداف اسراییلی بسیار بیشتر از جنگ 33 روزه در سال 2006 خواهد بود؛ اعلام این موضوع که مقاومت زرادخانه بزرگی از موشک های نقطه زن دارد به معنای آن است که تحولی بنیادین در دقت موشک ها رخ داده و اهداف حساس و حیاتی اسراییلی در تیررس موشک های مقاومت است.

بنابراین رژیم اسراییل تنها طرفی نخواهد بود که به تخریب زیرساخت ها اقدام خواهد کرد بلکه با مقابله به مثل روبرو خواهد شد و این جنگ احتمالا معادلات بازدارنده ای ترسیم خواهد کرد که تل آویو را از تخریب گسترده بازخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش غافلگیری حزب الله برای رژیم اشغالگر در جنگ آینده

شش غافلگیری حزب الله برای رژیم اشغالگر در جنگ آینده