مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 11:322022-06-18اجتماعي

همراهی دستگاه قضایی اردبیل با محیط بانان برای حفظ تنوع زیستی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان اردبیل همراه با محیط بانان برای حفظ تنوع زیستی به عنوان میراث طبیعی، از هیچ مساعدتی دریغ نخواهد نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی ظهر امروز در جریان بازدید از منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال و منطقه شکار ممنوع دربند مشکول کوثر اظهار کرد: دستگاه قضایی استان اردبیل همراه با محیط بانان تلاشگر به عنوان ضابطین دادگستری، در جهت برخورد با متخلفین شکار و صید و متعدیان به انفال عمومی است.

وی با اشاره به نقش مهم و جایگاه ارزشمند محیط بانان در محافظت از مناطق حفاظت شده افزود: دستگاه قضایی استان اردبیل همچنین در ایجاد محیطی امن برای حیات وحش منطقه و حفظ تنوع زیستی به عنوان میراث طبیعی، از هیچ مساعدتی دریغ نخواهد نمود.

سطح حفاظتی منطقه دربند مشکول شهرستان کوثر افزایش می یابد حسن قاسم پور، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منطقه و نحوه مدیریت و گشت و کنترل شبانه روزی محیط بانان به منظور برخورد با متخلفان، بیان کرد: منطقه حفاظت شده خلخال به وسعت 88 هزار هکتار به عنوان مهم ترین و بزرگ ترین منطقه از نظر وسعت در سطح استان اردبیل بوده و زیستگاه گونه های مهم حیات وحش از جمله پلنگ، خرس، کل و بز، گرگ و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی دستگاه قضایی اردبیل با محیط بانان برای حفظ تنوع زیستی

همراهی دستگاه قضایی اردبیل با محیط بانان برای حفظ تنوع زیستی