مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 11:222022-06-18سياسي

تاکید رییس مجلس بر رفع مشکل روستاها و مناطق دچار تنش آبی و تدوین سند حکمرانی آب


محمدباقر قالیباف با اشاره به بحران آب و مدیریت منابع آبی کشور بر تدوین سند حکمرانی آب تاکید کرد و گفت: لازم است با استفاده از ظرفیت های موجود برای رفع تنش آبی روستاها به صورت ضربتی و کوتاه مدت اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس در دیدار وزیر نیرو که شامگاه چهارشنبه (26 خرداد) انجام شد، با بیان این که بحران آب و مدیریت منابع آبی یکی از مشکلات اساسی کشور و جزء مسائلی است که باید در برنامه توسعه هفتم مورد توجه قرار گیرد گفت: لازم است با همکاری دستگاه های مسئول و مرتبط، سند حکمرانی آب تدوین شده و مبنای عملکرد بخش های مختلف در این باره باشد.

وی تاکید کرد: ما در مجلس آمادگی داریم تا در قوانین مختلف و نیز برنامه هفتم توسعه به وزارت نیرو کمک کنیم تا تصمیمات اصولی درباره کاهش اشکالات در مدیریت منابع آبی گرفته شود و همچنین کمیسیون های تخصصی مجلس آماده اند در فرایند تدوین یک سند برای چگونگی حکمرانی در موضوع آب به دولت کمک کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اتاق تصمیم گیری درباره آب نباید تاریک باشد گفت: معتقدم برای حل بحران کنونی و پیش رو درباره آب باید در سه سطح اقدامات اساسی انجام دهیم؛ نخست اینکه باید با استفاده از ظرفیت های ایجاد شده و قرارگاه های جهادی به صورت ضربتی مشکل آب روستاها و مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس مجلس بر رفع مشکل روستاها و مناطق دچار تنش آبی و تدوین سند حکمرانی آب

تاکید رییس مجلس بر رفع مشکل روستاها و مناطق دچار تنش آبی و تدوین سند حکمرانی آب