مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 09:572022-06-18سياسي

استقرار حسابرسان داخلی در سازمان ها و شرکت های شهرداری


مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران از استقرار حسابرسان داخلی در سازمان ها و شرکت ها برای نخستین بار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ابراهیم باقی مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: در راستای اصلاح نظام حسابرسی با رویکرد شفاف سازی و استقرار حسابرسی (عملیاتی) برای نخستین بار گروه های حسابرسی داخلی در سازمان ها، شرکت ها و موسسات تابعه شهرداری مستقر شدند.

وی افزود: این اقدام در راستای اجرای فرایند روشمند حسابرسی داخلی و مطابق با استاندارد ها و ابزار های نوین حسابرسی داخلی صورت گرفته است.

باقی ادامه داد: استقرار واحد های حسابرسی داخلی در سازمانها، شرکت ها و موسسات تابعه برای نخستین بار است که در شهرداری تهران صورت گرفته و این اقدام در راستای ایجاد انضباط مالی و شفافیت می تواند با هدف اثر بخشی ، کارایی و تحقق اهداف سازمانی را در پی داشته باشد.

باقی در ادامه اظهار داشت: اداره کل امور مجامع  تحقق شفافیت و انضباط مالی را در سرلوحه اقدامات خود قرار داده و استقرار حسابرسان داخلی در سازمان ها و شرکت ها و موسسات تابعه را یکی از گام های مهم در این زمینه می داند.

وی افزود: ایجاد ادبیات و فهم مشترک و وحدت رویه در حوزه حسابرسی و استاندارد سازی این حوزه نیز از اهداف مهم این اداره کل می باشد که برگزاری کارگاه های آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار حسابرسان داخلی در سازمان ها و شرکت های شهرداری

استقرار حسابرسان داخلی در سازمان ها و شرکت های شهرداری