مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 08:522022-06-18سياسي

ارائه خدمات پزشکی به 7100 نفر در درمانگاه امام رضا(ع) بیرجند


مسئول کانون سلامت خدمت رضوی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال و از 15 فروردین ماه سال جاری تا امروز به 2 هزار و 100 نفر خدمات پزشکی ارائه شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسن مجنونی، مسئول کانون سلامت خدمت رضوی در خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: رساندن خدمات به مردم به خصوص اگر متعلق به امام رضا (ع) باشد خیلی برکات معنوی دارد و مردم نیز زمانی که از سایه پرمهر امام رئوف بهره مند می شوند خوشحال هستند.

وی با بیان اینکه از همان ابتدای مأموریت در کانون سلامت هدف ما گام برداشتن در راستای سلامتی مردم به ویژه محرومین است، بیان داشت: مجموعه درمانگاه امام رضا(ع) با هدف خدمت به مناطق محروم و در منطقه شمال شهر بیرجند تأسیس شد.

مسئول کانون سلامت خدمت رضوی خراسان جنوبی یادآور شد: با تأسیس درمانگاه امام رضا (ع) افرادی که در سایت خادمیاری به عنوان پزشک، پرستار و پیراپزشکی ثبت نام کرده بودند برای خدمت اعلام آمادگی کردند.

مجنونی با بیان اینکه درمانگاه امام رضا (ع) با استقبال پرشور دکتران و پرستاران برای خدمت در این درمانگاه همراه شد، گفت: 35 نفر متخصص و فوق تخصص برای خدمت در این درمانگاه اعلام آمادگی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات پزشکی به 7100 نفر در درمانگاه امام رضا(ع) بیرجند

ارائه خدمات پزشکی به 7100 نفر در درمانگاه امام رضا(ع) بیرجند